Selasa, 8 Jun 2010

kenali diriku....



aku dilahirkan di teratak kampungku...kg kutan hilir wakaf bharu kelantan...mek klate ni...anak ke3 diantara adik beradikku, 4org...ayahanda dan bonda, masing-masing bekerjaya..namun kini mereka telah bersara....

aku telah diijabkabul pada tanggal 17 ogos 2006....mempunyai cahaya cintaku, nik nur amni husna...puteri cintaku...

papanya seorang yang aktif....kerjaya sendiri....bercita2 tinggi....kini....aku bahagia di samping mereka.....

kerjayaku sebagai Kaunselor.....mempunyai aspirasi sendiri untuk membentuk diri dan anak bangsa...kehidupanku bukan semata-mata mengubah manusia, tetapi diriku pendorong kepada perubahan itu....ramai orang berkata "Kaunselor, mesti perfect".....itulah yang aku cuba gapai....harapanku, khidmat sebagai kaunselor membantu pembentukan diri dan juga orang lain....

itulah aku.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan